Garantii tingimused

GARANTII

1.1. Kõigil meie poest www.fitstore.ee ostetud kaupadel on tootja garantii.

1.2. Minimaalne garantiiaeg on 24 kuud. Mõne toote jaoks on tootjad määranud pikema garantiiaja (näiteks LifeFitnessi velotrenažööridel on eluaegne garantii!). Garantiiaja saate täpsustada telefoni teel: +372 55511808.

1.3. Garantii kasutamiseks peate esitama algse ostutõendi (st arve).

1.4. Garantiitingimused ei kehti:

- kaupadele, mida müüakse lisaks kaupade juurde kuuluvatele tarvikutele  ja patareidele (nt kõrvaklapid, mikrofonid, patareid, laadijad, antennid, kaugjuhtimispuldid, ühendusjuhtmed, lambid jne), samuti klaasist, portselanist ja paberist osad, plastist käepidemed või nende osad, mille kulumine on normaalne;

- väiksemate vigade korral, mis ei mõjuta toote enda toimimist

- loomuliku kulumise tagajärjel kahjustatud kauba osadele.

1.5. Tootja garantii ei kehti, kui:

- tootel on rikutud seerianumbrit või on toimunud toote omavoliline parandamine;

- loodusõnnetuse  (üleujutus, torm, tulekahju, maavärin jne) või  õnnetuse põhjustatud kahju korral;

- mittestandardsete toiteallikate, varuosade, tooraine kasutamisel

- kui kahju on põhjustatud muudest sõltumatutest asjaoludest, näiteks pinge kõikumisest elektrivõrgus, mis ületab 10% tavapärasest, mittestandardsete toiteallikate kasutamisest, kui  kaubal on  mehaaniline kahjustus, võõrkehade võiniiskuse  sissetungil jne;

- kui regulaarset hooldust ei ole teostatud (rakendatakse kaupadele, mis seda vajavad);

- kui ostetud toodet on kasutatud tootmiseks ja mittestandardsetel ametialastel eesmärkidel, mida pole kasutusjuhendis sätestatud;

- kasutusjuhendit ei ole järgitud või seda on rikutud.

1.6. Toote garantiiga seotud küsimused vaatab fitstore.ee läbi tarbijakaitse seaduse sätete ja tootjate määratud garantiiperioodide alusel.

 

TOOTESTLOOBUMINE

1.7. Ostjatel on õigus lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul ja tagastada veebipoest ostetud toode müüjale vastavalt Läti Vabariigi ministrite kabineti määrustele nr 207. Selle õiguse kasutamiseks, peab toode olema seisukorras, milles see vastu võeti. Kui toode on kulunud ja / või kahjustatud, kui see pole originaalpakendis või selle pakend on oluliselt kahjustatud (välja arvatud juhul, kui ostja ei saa pakendit kahjustamata avada), et kaitsta toodet kahjustuste või riknemise eest. , on meie kauplusel õigus toodet mitte aktsepteerida.

 

HINNADJAPAKKUMINE

1.8. Veebipoe hindu, tootepakkumisi ja saldosid võidakse ette teatamata muuta;

1.9. Fitstore.ee veebipoes on kõik hinnad näidatud eurodes, sisaldades käibemaksu 21%. ELi-siseste tarnete suhtes ei kohaldata täiendavaid makse.

2.0. ELi ettevõtted, kes on käibemaksukohuslased ja ei asu Lätis, saavad osta kaupu ilma 21% käibemaksuta. Sellisel juhul vastutab ostja maksude tasumise eest vastavalt vastuvõtjariigi seadustele.

 

PRIVAATSUSPOLIITIKA

2.1. Kogu teave, mille klient sisestab fitstore.ee veebipoodi, on meile vajalik tellimuste kvaliteetse töötlemise ja klienditeeninduse teostamiseks. See teave on SIA GKolizejs omand ja seda ei edastata mingil viisil kolmandatele isikutele (välja arvatud juhul, kui see on vajalik tarne või muu eeldatava teenuse tagamiseks).

2.2. Tellimuste kvaliteetseks töötlemiseks vajame järgmist teavet:

Kliendi nimi, perekonnanimi - et saaksime tellimuse jaoks määrata volitatud saaja

Tarneaadress - et saaksime kauba kohale toimetada

Kontakttelefon - et kullerteenus või kliendikonsultant saaks kliendiga ühendust võtta

E-post - kasutatakse autoriseerimiseks veebipoes, sellele saadetakse tellimuse kinnitus, samuti kasutatakse kliendiga suhtlemiseks. Reklaamiteavet ei saadeta kunagi e-mailile ilma kliendi loata!

 

PAROOLID

2.3. Meil pole teie paroolidele juurdepääsu! Kui olete oma parooli unustanud - kasutage välja "Unustasin oma parooli" ja süsteem saadab teile teie e-posti lingi, kus saate ka oma parooli muuta.

 

TARNETINGIMUSED

2.4. Kui Te ei vasta kullerile ja kulleri poolt määratud ajal kaupa kullerilt vastu ei võta või ei võta kaupa pakiautomaadist välja määratud ajavahemikul, siis teistkordset kauba saadetist me ei kompenseeri. Kui Te ei ole kullerfirma poolt määratud ajal kaupa vastu võtnud, peate tasuma teise saadetise eest. Kui Te ei saa kulleri poolt määratud ajal kauba üleandmise kohas viibida, siis võtke ühendust kullerfirma klienditeenindusega – me ei vastuta kauba üleandmise eest.

2.5. Kui te ei soovi, et me kauba teistkordelt teie kulul saadame  ja soovite ostust loobuda, arvestatakse teile tagastatavast lõppsummast maha esimese kohaletoimetamise kulud, mille oleme juba tasunud.

 

MUUD

2.6. Kui olete ostnud toote meie poest, kuigi tegelikkuses seda toodet meie laos ei ole, siis tagastame raha, mille olete konkreetse toote eest maksnud. Kui soovite leida sellele tootele parimat asendust, võtke meiega julgelt ühendust, soovitame teile parimat alternatiivi!

Kahtluste või küsimuste korral helistage palun +372 55511808 või kirjutage e-postile store@fitstore.ee